«Ми зберегли команду». Інга Андреєва, гендиректорка Mastercard в Україні та Молдові, розповіла, як працює її компанія під час війни

Поділитися: Інга Андреєва пишається тим, що за час війни компанії вдалося зберегти свою команду і навіть продовжувати її розширювати (Фото:пресслужба Mastercard)

Інга Андреєва пишається тим, що за час війни компанії вдалося зберегти свою команду і навіть продовжувати її розширювати (Фото:пресслужба Mastercard)

Автор: Роман Фещенко

Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові, у рамках проєкту Жінки, що займаються бізнесом під час війни відповіла на пʼять запитань NV.

— Ваш найгірший день під час великої війни (крім 24 лютого 2022 року)?

— Я до останнього не вірила, що станеться повномасштабне вторгнення Росії в Україну. Хоча було багато інсайтів, різної комунікації, аналітичної інформації тощо. Але ранок 24 лютого ми з родиною зустріли в Києві. Тому, звісно, цей день назавжди закарбувався в памʼяті.

Однак 25 лютого не став легшим. Зрештою 24 лютого була надія, що ось-ось усе припиниться, адже за вікном XXI століття. У той день лунало багато робочих дзвінків, ми активували антикризовий план, який був у компанії протягом багатьох років.

Але 25 лютого ми прокинулися з розумінням, що за добу нічого не припинилося, і цей день для мене та моєї родини став днем усвідомлення повномасштабного вторгнення.

Звісно, я не можу сказати, що лише той день став важким. Ми всі стежимо за новинами, маємо родичів, друзів у різних регіонах України, тому кожен день залежить від отриманої інформації. І мені здається, що у кожного українця нині своя точка болю і свої важкі дати, повʼязані з окупацією Бучі, Херсону, подіями в Каховці чи інших регіонах країни. Тому, мені здається, такий день не один, на жаль.

— Ваш найкращий день під час війни?

— Він теж дуже залежить від новин. Адже кожен прокидається і одразу перевіряє

Новий журнал NV вже можна замовити за цим посиланням. У номері: три ексклюзивні інтерв’ю із інтелектуальними зірками Тимоті Снайдером, Енн Епплбаум і Френсісом Фукуямою та одне — із британським експрем’єром Борисом Джонсоном, це чотири погляди на війну, світ, Україну та її майбутнє. Серед матеріалів також — розповідь про найзухваліші операцій ГУР, Топ-50 вітчизняних брендів і Топ-30 світових виробників зброї. Авторські колонки Ярослава Грицака, Стівена Пайфера і Світлани Ройз