Ткаченко дасть прочухана дрифтерам, яких упіймали кияни біля Червоного корпуса

Голова військової адміністрації столиці сприйняв проблему нехлюйства на автошляхах міста серйозно і вже обіцяє системне її вирішення

Дрифтери скандал Червоний корпус Ткаченко
Голова КМВА пообіцяв, що проблему дрифтерів та прямотоків вирішуватимуть комплексно

Голова КМВА Тимур Ткаченко зробив заяву про те, що розваги на автівках у центрі Києва, включаючи дрифтинг та їзду “гонщиків з прямотоками”, неприпустимі. Так він відреагував на матеріал Інформатора та інших медіа про дрифтерів, яких упіймали кияни ввечері 17 червня перед Червоним корпусом КНУ ім. Т. Шевченка. Очільник “військової” влади вважає, що гучні звуки є неприпустимим тригером як для військових, хто повернувся з фронту, так і для містян загалом.

Свою позицію з приводу “дрифтерів” у середмісті Києва голова КМВА виклав у соцмережах. Тимур Ткаченко зауважив, що така поведінка є неприпустимою у момент, коли Київ перебуває в жалобі за загиблими, а рятувальники дві доби поспіль ліквідовують наслідки ворожого обстрілу.

“Київ та Україна — в жалобі. Водночас молоді люди на дорогих автівках в центрі столиці вирішили розважитися та влаштували дрифт. Щодня подібне вимушені бачити й чути наші діти, цивільні люди та багато військових, які повернулися з фронту та дуже гостро реагують на будь-які гучні звуки. Для них — це дуже сильний тригер. Тому це просто неприпустимо”, – зауважив Ткаченко у дописі в Telegram-каналі.

Голова КМВА додав, що побідній поведінці не має бути місця ані у Києві, ані будь-де у країні. І натякнув, що до нього вже поступали звернення через елітні транспортні засоби, що з шумом ганяють столицею. Відтак, у військовій адміністрації столиці, каже він, вже думають, як їх стримати.

“Ми почали пропрацьовувати дієві механізми боротьби з “дрифтерами” та водіями авто й мотоциклів з “прямим вихлопом”, в т.ч.на законодавчому рівні. Вже є декілька варіантів комплексного рішення, на реалізацію яких потрібен час”, – зазначив Тимур Ткаченко.

За словами очільника КМВА, він готує звернення до патрульної поліції з приводу посилення уваги до зухвалої поведінки на дорогах міста. А також сказав: тим хлопцям, хто “засвітився” у конфліктній ситуації перед Червоним корпусом, дадуть зрозуміти, що саме вони зробили не так. І натякнув, мовляв, всю інформацію з їхнього приводу військова адміністрація вже має.

Що спровокувало дрифт-скандал у Києві, і як влада планувала боротися з прямотоком у автівках

Нагадаємо, напередодні Інформатор писав про те, що у Києві вибухнув скандал через “дрифтерів”, що вирішили перевірити на міцність нерви містян просто у день атаки на столицю. Ввечері 17 червня 2025 року, коли місто ще не оклигало від масштабної комбінованої атаки з боку РФ, просто біля Червоного корпусу КНУ ім. Т. Шевченка декілька автівок влаштували гучне “дрифт-шоу”. Виставу зупинили небайдужі, викликавши поліцію – втім, схоже, що на учасників це вплинуло не сильно.

А у листопаді 2024-го ми розповідали, що у Києві планували патрулювати ті ділянки столиці, де шум на дорогах перевищує усі можливі норми, та штрафувати порушників. Таким був результат схвальної відповіді міської влади на петицію киян з вимогою посилити контроль за автівками, що їздять без глушників. Обіцяли, що незабаром на них “полюватимуть” поліцейські патрулі, кількість яких має зрости у вечірній час.