У Києві на станції метро Вокзальна встановлюють пандуси
Котити легше, ніж тягнути: безбар'єрною інфраструктурою вже із задоволенням користуються пасажири з важкими валізами, що приїздять до столиці чи вирушають у подорож

На станції метро “Вокзальна” у Києві 18 червня 2025 року розпочали монтаж пандусів на сходах для входу та виходу. Таким чином у КП “Київський метрополітен” підвищують доступність станцій підземки. У метро кажуть: пандус буде відповідати усім нормам та стандартам безбар’єрності.
Про початок робіт зі встановлення пандусів на ст.м. “Вокзальна” у Києві повідомило КП “Київський метрополітен”. Першу конструкцію з двох вже встановили у ніч на 18 червня, другу – змонтують до кінця тижня, обіцяють у підземці. Роботи ж проводять уночі, щоб не заважати пасажирам.
Прикметно, що вже встановленим пандусом до метро заходять не лише містяни й гості Києва, які мають потребу у інфраструктурі для маломобільних громадян, а й ті пасажири, хто має важкі валізи. Котити вантаж все ж легше, ніж підіймати східцями – відтак, пасажири потягів, що приїздять до столиці й відправляються у подорож вже оцінили нову інфраструктуру.
КП “Київський метрополітен” також нагадало, що маломобільні пасажири можуть замовити супровід для комфортного пересування підземкою, зателефонувавши за номером (044) 238-55-11. Рекомендується звертатися за годину до поїздки, вказавши час і маршрут. У травні 2025 року цією послугою скористалися близько 950 пасажирів.
Київська підземка закуповує ревуни, готуючись до найгіршого, й оновлює важкі двері
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що КП “Київський метрополітен” оголосило про закупівлю комплектуючих для виготовлення вхідних дверей типу “Метро”. Закупівля стане підземці у 10,2 млн грн, за ці кошти підприємство отримає 300 комплектів, з яких складатимуть добре знайомі киянам важкі конструкції. Таким чином, кожна з дверей коштуватиме бюджету столиці орієнтовно 34,2 тис грн.
Також ми розповідали, що столична підземка проводить закупівлю ревунів. Це елементи звукового попередження працівників метрополітену під час закриття металоконструкцій на станціях метро. Йдеться, у тому числі, про важкі захисні герметичні двері, що перекривають тунелі та станції, вестибюлі й вентиляційні шахти метро на випадок настання різного роду позаштатних ситуацій.