Забрали зручний маршрут: мешканці київської Рембази вимагають повернути сполучення з Дарницею
Мешканці віддаленого мікрорайону у Дарницькому районі столиці вимагають від міської влади вирішення проблеми з транспортом: перевізник покинув маршрут, який перестав бути прибутковим

Мешканці віддаленого мікрорайону Рембаза у Дарницькому районі столиці вимагають від міської влади вирішити проблему з транспортом. Справа в тому, що деякий час тому Дептранс припинив сполучення маршрутками №589, які довозили місцевих до станції метро “Дарниця”. Для киян, що мешкають у віддаленому мікрорайоні, це стало відчутним ударом – тепер багато хто з них не може дістатися роботи.
Про необхідність повернути маршрут місцеві пишуть у пабліках на Facebook, і вже створили відповідну петицію. Маршрут №589, кажуть, був єдиною зручною можливістю дістатися з Рембази до станції метро “Дарниця”. Після його скасування мешканці втратили змогу вчасно діставатися на роботу, на навчання, до медзакладів тощо.
“Рембаза — віддалений, проте густонаселений житловий масив, і транспортне сполучення є критично важливим для тисяч мешканців. Ми щодня стикаємося з труднощами, які прямо впливають на якість життя, працевлаштування та безпеку”, – зауважили місцеві у петиції та попросили відновити попередній маршрут, або запровадити новий.
У коментарях під дописами на місцевих пабліках кияни зауважують, що перевізник сам відмовився від маршруту, який вже не вважав прибутковим. Справа в тому, що певна, й досить велика, кількість пасажирів, хто сідав у автобуси на ст.м. “Дарниця”, виходив з транспорту на Дарницькому вокзалі. Такою ж була динаміка у зворотньому напрямку, пише Олексій Хромов. А ще, великий відсоток пасажирів становили пенсіонери й пільговики – за визначенням неприбуткова категорія.
Крім того, містяни зауважують, що маршрутка була зручною, бо ходила аж до останнього потяга метро. Дістатися до Рембази у вечірні години іншим чином було буквально неможливо – таксисти “деруть три шкури” за поїздку у віддалений мікрорайон. Тепер, кажуть, поїздки додому у вечірні години стали “квестом”, вирішити який під силу далеко не кожному.
Як вирішилася аналогічна проблема для Бортничів, і чому у Дептрансі не відновили маршрут №100
Нагадаємо, про аналогічну проблему для Бортничів Інформатор писав ще у липні 2025 року. Тоді мешканці віддаленого мікрорайону Дарниці навіть думали, чи не “попроситись” назад до Бориспільського району через скасування автобуса №474. Втім, вирішення проблеми було знайдене за декілька тижнів: на район почав їздити новий перевізник.
А ще, ми розповідали, що у КП “Київпастранс” наразі немає можливості відновити автобусний маршрут №100, який сполучав Троєщину з Мінським масивом. Дані про його повернення вже декілька разів спливали у інформпросторі, зокрема, на нещодавно облаштованій зупинці “Завод Оболонь” з’явився покажчик з даними саме про цей маршрут. З’ясувалося, що все просто – транспортникам бракує водіїв, аби поновити маршрут.
